Kraťasy BDU 2.0 rip-stop COYOTE
Kód: K05011-03/38 K05011-03/40 K05011-03/42 K05011-03/44 K05011-03/46 K05011-03/48 K05011-03/50 K05011-03/54 K05011-03/52 K05011-03/56 K05011-03/58 K05011-03/60 Zvolte variantuSouvisející produkty
Velmi kvalitně provedené a praktické kalhoty typu BDU od americké firmy Rothco. Oproti kalhotám od konkurenčních výrobců se vyznačují vysokou stabilitou barev. Jsou velmi...
Nové provedení kalhot US Army. Velmi podobné kalhotám v klasickém BDU stylu, ovšem s několika vylepšeními, např. dvě kapsy na lýtkách s chlopněmi na suchý zip, další dvě kapsy...
Kalhoty FLEX jsou nástupcem oblíbených kalhot UTP od známé polské značky Helikon-Tex. Kalhoty jsou navrženy tak, aby měly civilní vzhled při zachování armádní použitelnosti.
Detailní popis produktu
Popis produktu není dostupný
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pánské kraťasy a šortky pro outdoor aktivity |
---|---|
BARVA: | hnědá |
Lehké kraťasy z materiálu rip-stop. Zapínání na knoflíky. 2 boční kapsy. 2 kapsy na stehnech s knoflíky kryté klopou. 2 zadní kapsy. Nastavitelný pas pomocí stahovacích pásku na...
Taktické kraťasy řady UTL. Zapínání na zip YKK, nastavitelný pas pomocí suchého zipu, 12 kapes, délka nohavic (vnitřní šev) 30 cm. Materiál: 60 % bavlna, 37 % polyester, 3 %...
Zkrácená verze kraťas řady UTL (Urban Tactival Line) s rysy kalhot UTP (Urban Tactical Pants). Střih je uzpůsoben extrémně horkému počasí se zachováním volnosti pohybu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pentagon (pentagonos) je podstatné jméno starověkého řeckého původu, které znamená „pět úhlů“. V logu pět úhlů symbolizuje číslo 5, což je rovnováha čísel, lidská bytost (hlava a čtyři končetiny), také symbolizuje pět smyslů (slyšení, vidění, dotyk, vůně a chuť)
Pentagon® Tactical působí v oblasti vojenského oblečení a doplňků od roku 1991. Společnost začala v Německu jako malý maloobchod, prodávající nové a použité vojenské nadbytečné zboží.
V roce 1993 se podnikání přestěhovalo a rozšířilo otevřením nového velkoobchodního skladu v severním Řecku.
Na konci 90. let se objevila nová generace zákazníků, kteří hledali vojenské oděvy a výstroj s technologicky vyspělými tkaninami, nové a vylepšené uspořádání kapes a moderní styly, tak se zrodila taktická generace. Většina z těchto požadovaných produktů byla nalezena pouze u uznávaných outdoorových sportovních značek a v barvách, které nebyly vhodné pro vojenské odvětví. Rozhodli tuto mezeru zaplnit a začali výzkumem pro výrobce a partnery, kteří vyráběli pro přední společnosti, abychom získali dostatek znalostí technologií moderní konstrukce tkanin a funkčnost materiálů.
Firma Penatgon investovala do vzorů a vyrobili vlastní maskování Camo (Pentacamo® a Grassman®), aby dosáhla dokonalého přizpůsobení pro vysokou aktivitu, ale zahrnula pohodlí a estetiku, která chyběla v klasických vojenských výrobcích.