Reklamace zboží

Informace o vrácení / reklamace zboží

Věříme, že budete s našimi produkty nadmíru spokojeni, ale pokud z nějakého důvodu nejste, rádi vám poskytneme možnost vrácení zboží. Prosím, přečtěte si následující informace, abyste byli plně informováni o našich podmínkách vrácení zboží.

Podmínky pro vrácení Zboží:

  1. Stav Zboží:

    • Zboží nesmí být poškozeno nebo opotřebováno.
    • Například obuv může být vyzkoušena, ale nesmí nést stopy jakéhokoliv opotřebení.
    • Vrácení nutné včetně visaček
  2. Nevratné zboží:

    • Nelze vrátit zboží podléhající rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
    • Příklady zahrnují jídlo, rozbalené hygienické a zdravotní pomůcky a podobně.
  3. Vrácení peněz

    • Peníze budou vráceny do 14 dnů na bankovní účet uvedený ve formuláři pro vrácení zboží.
    • V případě platby kartou, peníze budou vždy vraceny opět na tuto kartu z které byla objednávka hrazena.
  4. Výměna Zboží:

    • Pokud si přejete vyměnit zboží za jiné, uveďte to v formuláři pro vrácení nebo nás kontaktujte předem.

FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ - PDF

FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ - DOCX

Adresa pro Vrácení Zboží:

Zboží spolu s vytištěným daňovým dokladem (který jste obdrželi e-mailem) a vyplněným formulářem pro vrácení zboží zašlete na adresu:

prepare.cz / FamilyTrail s.r.o. (kancelář Datamar)

28. října 1142/168

Ostrava-Mariánské Hory a Hulváky

709 00

V případě, že chcete zboží reklamovat, spojte se s námi prosím na tel.: 608 065 125 nebo napište email na adresu: info@prepare.cz. Neprodleně začneme situaci řešit a budeme Vás informovat o dalším postupu.

Děkujeme vám za vaši důvěru a nákupy na našem e-shopu!